دنیای کوچک من

هر کسی از ظن خود شد یار من

دنیای کوچک من

هر کسی از ظن خود شد یار من

اصلاح پست بیست و سه سالگی ســـــــــــــــلام

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من آدم نیستم..



من آدم نیستم......

حوایم.......

حوایی که هر چقدر محکم باشم

هر چقدر با روحیه

هر چقدر مستقل......

گاهی به اندازه ی تمام خنده هایم تنهایم........

و نیازمند تکیه گاه.......

و این چند روزه از همان گاهی هاست.......

که تکیه گاهی میخواهم......

امینه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من و ننه لیلا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من خودم بودم و یک حس غریب...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.